نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

یه روز معمولی...

1390/2/4 12:52
نویسنده : مامان شیدا
147 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

سلام پسر مهربونم niniweblog.com

دیروز صبح که بیدار شدم خیلی خواب آلود بودم اما بابا صبونه میخواسniniweblog.com

حاضر کردم و دوباره اومدم که بخوابمniniweblog.comتو هم مثل فرشته ها خواب

بودی .اومدم کنارت دراز کشیدم و خوابم برد.

وقتی با صدای تو بیدار شدم دیدم وااااااااای دیگه ظهره اما یه صب بخیر

تحویل شما دادمو بوسیدمت.

شیر تو دادم اما خودم میلی به خوردن صبونه نداشتم .تو رو گذاشتم

تو روروکت و مشغول تمیز کردن خونه شدمو داشتم

ناهارو حاضر میکردمکه تلفن زنگ زد بابا بود گفت که کار داره

و برای ناهار نمیتونه بیاد اون همه به خاطر دیر بیدار شدنم

عجله کردم اونم نیومد...نشستم پای تلوزیون

کم کم داشت گرسنم میشد ناهارو تنهایی خوردم خوشمزه بود

 قورمه سبزی به به 

بعد باهم بازی کردیم  غش غش میخندیدی الاهی فدای اون

خنده هات بشه مامان...

بعد از ظهر  مامانی <بابا> اومد خونمون نشستیم پای صحبت

بعد از اینکه مامانی ام رفت نشستم پای کامپیوتر و جواب کامنتای

 دوست جونامو دادم و به خونه ی وبلاگیشون سر زدم.

 تو خوابیدی منم یه دوش گرفتم    و بعد از آرایش صورتمو

و مشغول آشپزی شدم که بابا هم اومد اما تو خواب بودی و نتونست تو رو ببینه بعد از

 شام من نشستم پای کامپیوترو بابا هم اخبار گوش داد

بعدشم لا لا کردیم.

 

              

 

نازنیتم دوستت دارم

 

 

میمیرم برات                                                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حسین
4 اردیبهشت 90 17:21
سلام شیدا جون
من و شما که خیلی وقته همدیگرو لینک
کردیم.
آره والا راس میگی حواسسسسسسسسسسسس ندارم

مامان قندعسل
4 اردیبهشت 90 20:10
الهی همیشه مثه امروز بی دغدغه باشه واست شیدا جونالهی پارسا جون همیشه لبش خندون باشه و غش غش واسه مامانی بخنده

ممنون خانومی
مامان فرشته
4 اردیبهشت 90 21:44
سلام گلم
خوبی ؟
چند روزه حوصله ندارم
ممنونم از حضورت
مواظب خودتون باشید بوسسسسسس
سلام سما جونم چرا حوصله نداری؟

تینا
23 اردیبهشت 90 16:50
میگی دیگه تمومه انگار دارم میمیرم هر کی رو که میبینم سراغتو میگیرم بیخودی خواهش میکنم به موندنت کنارمن میدونم داری میری دیگه تمومه کار من به خدا دوست دارم به خدا با نمکی هیچگی مثل من تورو دوست نداره میدونم ای گل منننننننننننننننننننننننن ن . اینم واسه مامانت رفیق خوب پزشک زندگیست تا اخر عمر مریضتم رفیق .............هه هه ههه ههه هه هه هه هه هههههههههههههههههههههههه
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس