نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

پسر مهربون من

1390/2/6 1:38
نویسنده : مامان شیدا
194 بازدید
اشتراک گذاری

                     

 

سلام عزیز دردونه

امروز هم بگی نگی بی تحول بود حوصله ام خیلی سر رفت.صبحم

کنارت خوابیده بودم که موهامو کشیدی و اینجوری بیدار شدم...بابا نکن

این کارا رو فسقلی شکلک های ِ هلنوقتی برگشتم طرفت یه لبخند تحویلم دادی 

اونقدر شیرین بود که درد موهام یادم رفت

امروز دیگه قرار بود بابا برای ناهار بیاد خونه بلند شدم اشتها نداشتم

یه چایی خوردم و بعدشم مشغول تمیز کاری شدم

بعد از پختن ناهار تصمیم گرفتم چند صفحه ای کتاب بخونم

تو هم بعد از اینکه منو بیدار کردی خودت گرفتی خوابیدی  وقتی بیدار

شدی و سوپتو بهت دادم وحوصله ت جاش اومد کلی با هم بازی کردیمHappy Dance

وبابا هم اومد سرش درد میکرد و حوصله نداشت     niniweblog.com     ولی با تو بازی کردniniweblog.com

 

بعد از خوردن ناهار هم رفت بخوابهniniweblog.comمنم کمی نشستم رو مبلی که

مخصوص خودمهniniweblog.com چشمامو گذاشتم رو هم خونه غرق سکوت بود

رفتم تو فکر ... فکر زندگیمون خونمون

زندگی...

خیلی قشنگه...

با اومدن تو هم که دیگه قشنگتر شدهniniweblog.com

بابا رو دوست دارم

ما باهم خوشبختیم

خب بالاخره بین هر زن و شوهری شیکر آبایی میشه  niniweblog.com

ولی

کاش تو هم وقتی بزرگ شدی و صاحب زن و زندگی شدی اینقدر

با مسئولیت و مهربون باشیniniweblog.com

وخانواده ات به داشتنت افتخار کنن و بتونن بهت تکیه بدن...niniweblog.com

سعی کن تکیه گاه امن و استواری باشی

امیدوارم وقتی بزرگ شدی بتونی یا حوصله کنی این نوشته ها رو بخونی

شاید به دردت بخوره...niniweblog.com

کجا بودیم کجا اومدیم ههههههههه جو گرفت رمانتیک شدم مامانی

بعدش بابا رو بیدار کردم یه چایی باهم خوردیم رفت سر کار

تا اومدم منم یه چرتی بزنم اونقدر داد و غال را انداختی که

نتونستم بخوابم

اینجوری شد که روزمون به پایان رسید عزیزم...

         

و مثل همیشه

 

خییییییییییییلیییییییی      دوستت دارمحیوانات کارتونی

 

پسر مهربونم

میمیرم برات

                                   کشته مردت: مامان شیدا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حسین
6 اردیبهشت 90 19:29
سلام عزیزم
انشا... همیشه در کنار خونوادت سالم و سلامت زندگی کنین.پارسای عزیزو میبوسم
ممنون عزییییییییییییییزم

مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 8:40
الهی همیشه در کنار عزیزات باشی گلم
خیلی ممنون خانومی شمام همینطور بوسسسس

سارا
7 اردیبهشت 90 10:36
سلام شیدا جونم خوبی؟امیدوارم همیشه کنار خانواده عزیزت شاد وسلامت باشی بوسسسس
سلام عزززززززززززززیزم مرسی قربانت

پروین (مامان ال آی)
7 اردیبهشت 90 18:15
سلام شیدا جون خوبی .خوشحالم که احساس خوشبختی میکنی . راستی به روزم.

خیلی ممنون پروین جونم بوسسسسسسسس
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 2:53
شیدای عزیزم امیدوارم همیشه احساس خوشبختی با تو همسفر باشه بوسسس
رسی گلم بوسسس

سارا
10 اردیبهشت 90 10:15
سلام شیدای عزیزم خوبی خانمی؟گل پسرت چطوره؟