نفس مامان پارسا نفس مامان پارسا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پارسا تنها بهانه زندگی

زیر بارون . . .

1390/3/9 14:31
نویسنده : مامان شیدا
242 بازدید
اشتراک گذاری

    

 

سلام مامانی

عزیزدلم

همه ی وجودم

نفسم

اول از هر چیز مخوام بگم

خیلی دوستت دارم.

 

        

 

دیروز صبح برای کنترل رشدت رفتیم دکتر

خدای مهربونو شکر که همه چیز رو به راهه و

قند عسل ما مشکلی نداره

بعدش هم بابا ما رو برد خونه ی مامانی <من>

مادرم مثل همیشه از دیدن ما خیلی خوشحال شد

تو رو بغلش گرفت و من دیگه فراموش شدم

بابایی کلی باهات بازی کرد غش غش میخندیدی

الاهی قربونت برم

خاله مهمون داشت و نتونست بیاد

با مامانی حموم کردی هنوزم تو حموم غر میزنی

عصر شد و بابا هم از سر کار اومد اونجا

بعد از شام و گفت و گو بلند شدیم که

برگردیم خونمون .بارون بشدت میبارید

دیر وقت بود و نتونستیم بیشتر از این منتظر

بند اومدن بارون بمونیم

سریع سوار ماشین شدیم

پنجره رو کشیدم پایین

آخه من عاشق بارون و بوی نم زده ی خاکم

به بابا گفتم خونه نریم و کمی خیابونا رو بگردیم

تو هم گریه میکردی و دنده رو میخواستی

کلی به شیطونیات خندیدیم

میخواستی دنده رو بکنی دهنت

همش غر زدی ای بلا. . .

تا میتونستم هوای تمیزو به شش هام

کشیدم آرامشی دلپذیر . . .

خدایا به خاطر همه ی نعمتهات شکر

همین بارون خودش نعمت بزرگیه

دوست داشتم بی هیچ سر پناهی زیر بارون میرفتم

خیلی دوست دارم .حتی تا همین پنج سال پیش هر

موقع بارون میبارید میرفتم بالکن و میاستادم

زیر بارون . . .

و مادرم دعوام میکرد ای دختر دیونه سرما میخوریا

مامان هیچی نمیشه تو ام بیا خیلی حال داره

یادش به خیر. . .

 

                    

شیطونکم

عاشقتم

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سارا
9 خرداد 90 17:06
سلام شیدای عزیزم: خوبی؟خداروشکر که همه چیز روبراهه بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
10 خرداد 90 2:49
سلام عزیز دلم خوبی؟ وای منم بارون می خواممممممممم منم بوی خاک می خوام ان شاا... همیشه همینجور آرامش داشته باشی بوسسسسسسسسسسس
مامان قندعسل
10 خرداد 90 12:03
سلام ...خوش به حالت منم زیر بارون بدون چترو خیلی دوست دارم حسابی حال و هوای ادم رو عوض میکنه
سمیرا مامان سپهر
10 خرداد 90 17:19
سمیرا مامان سپهر
10 خرداد 90 17:34
مامان ماهان
11 خرداد 90 13:31
سلام شیدا جونم خوشحالم که همه چی خوبه
مامان سید ابوالفضل
11 خرداد 90 13:34
سلام دوست عزیزم ببخشید که خیلی دیر سر میزنم به خاطر اینکه نتمون مشکل داره. خدا رو شکر که همه چیز خوب پیش میره. واقعاًدرک می کنم که زیر بارون بودن چه کیفی میده. کوچولو رو حتماًببوووووووووووووووووس
مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 14:30
______$$$$$$$$________$$$$$$$$$_________ _____$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ _____________$$$$$$$$$$$$$______________ ________________$$$$$$$_________________ ___$$$___$$$______$$$_______$$$___$$$____ __$$$$$_$$$$$______________$$$$$_$$$$$___ __$$$$$$$$$$$______________$$$$$$$$$$$___ ____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____ ______$$$__*ღ*__________*ღ*___$$$_______ _______$________________________$________
مامان حسین
16 خرداد 90 10:36
مامان پارسا جون
16 خرداد 90 17:44
سلام خانومی: پارسا جون خیلی جیگره.یعنی همه ی پارساهای دنیا جیگرند وبتون جالبه لینک کردم
مامان ال آی
17 خرداد 90 13:18
سلام شیدا جون .ببخشید بعضی وقتا هم تواداره وهم تو خونه سرم شلوغ میشه بخصوص وقت مناسبتهای فرهنگی وهنری .راستیی تولدت مبارک